Please select facebook feed.

Ćwiczenia na mięśnie brzucha

3 ulubione sposoby na to, jak wyrzeźbić brzuch
Umięśniony mężczyzna robi wrażenie. Nie tylko na kobietach, choć słynny męskich kaloryfer wzbudza w nich przedziwne emocje. Dziś podzielę się z Wami moimi metodami, które pozwolą Wam wyrzeźbić brzuch. Bo to niby proste, ale…

Przestań!
To pierwszy i prawdopodobnie najważniejszy punkt. Przestań jeść niezdrowe żarcie, pić piwo i zajadać się chipsami! Przestań wmawiać sobie, że “od piwa się nie tyje”. Twój brzuch prawdopodobnie mówi coś innego.
Przestań szukać usprawiedliwień i zacznij działać. Naprawdę nie potrzeba wiele, by męski brzuch wyglądał jak kaloryfer, a nie jak bojler.
Kobiety mają inną budowę ciała, ale mężczyźni, nawet ci niećwiczący mogą cieszyć się płaskim brzuchem. U kobiet narządy płciowe są schowane w środku, więc delikatne zaokrąglenie brzuszka jest dozwolone. Jednak u faceta już niekoniecznie. Mężczyzna powinien wiedzieć, jak wyrzeźbić brzuch i zadbać o swój wygląd.
Rób brzuszki
Najprostszy sposób na wyrzeźbienie brzucha. To ćwiczenie znasz pewnie jeszcze z czasów podstawówki, ale możesz być pewny, że działa jak nic innego. Poza tym do wyboru masz brzuszki na skos, ze stopą ułożoną na kolanie lub nogami opartymi na krześle pod kątem 90 stopni. Jest w czym wybierać.
Jednak zanim zaczniesz robić 100 brzuszków dziennie, upewnij się, że z Twoim kręgosłupem wszystko jest w porządku. Niestety, brzuszki nie tylko rzeźbią kaloryfer, ale również stanowią duże obciążenie dla karku i kręgosłupa. Jeśli masz z nimi jakiekolwiek problemy, odpuść sobie to ćwiczenie. Istnieje przecież milion innych sposobów na to jak wyrzeźbić brzuch.
Natomiast jeśli z Twoim kręgosłupem wszystko jest w porządku, możesz brać się do pracy. Pamiętaj tylko, by unikać podstawowych błędów. Zwracaj uwagę na swoją szyję, trzymaj ją sztywno i nie dźwigaj jej rękami. Najlepiej cały czas patrz w jeden punkt na suficie.
Pamiętaj również, by nie przyspieszać swoich ćwiczeń. Zbyt szybkie tempo nie przyniesie efektów. Wykonuj brzuszki powoli i świadomie, a Twój brzuch szybko nabierze pożądanego kształtu.
6 Weidera wyrzeźbi Ci brzuch
Niektórzy uważają, że to nie jest dobra metoda i szukają innych sposobów na to jak wyrzeźbić brzuch. Moim zdaniem ten zestaw ćwiczeń należy odpowiednio dostosować do swoich potrzeb. Spośród 6 ćwiczeń na brzuch, każdy może wybrać choć jedną rzecz dla siebie.
Naprzemienne podnoszenie nóg lub napinanie brzucha poprzez odpowiednią pozycję to podstawa w kształtowaniu mięśni brzucha.
Wadą 6 Weidera jest specyficzny harmonogram ćwiczeń. Nie obejmuje on przerw na regenerację mięśni, przez co metoda staje się bardziej kontrowersyjna. Ja włączyłem 6 Weidera do zestawu swoich ćwiczeń, ale nie trzymam się planu wykonywania ćwiczeń. Ilość powtórzeń w serii dostosowuję do reszty treningu, co pozwala mi na utrzymanie efektów przez cały czas.

Te najprostsze rady pozwalają mi utrzymać w ryzach swój kaloryfer 😉 Nie wymaga to wielu poświęceń, ale regularnej pracy. Moim zdaniem bez większego wysiłku można zrobić kaloryfer, ale trudniej jest utrzymać go cały czas w takim samym stanie. Dlatego moje sposoby na to jak wyrzeźbić brzuch są też metodami na dłuższe utrzymanie efektów